• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Patron

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
413
Poäng
527
Just! Men om man av någon anledning skulle få förkortad betalplan, får man då reda på det i förslaget?
Ja det kommer du att få reda på i förslaget isåfall men det är ju inte ett slutgiltigt besked kan ändras på vägen.
 

emili85

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
21 Maj 2024
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
20
Poäng
101
Någon som vet hur det funkar nu? Jag fick inledande idag, stod att löneutmätning stoppas och att jag ska börja betala i Juli. Vad händer med min maj-lön? Får utbetalt 27, men lönerna är nog redan körda. Ska KF ha dem eller har jag rätt till dem?
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 907
Mottagna reaktioner
1 089
Poäng
867
Någon som vet hur det funkar nu? Jag fick inledande idag, stod att löneutmätning stoppas och att jag ska börja betala i Juli. Vad händer med min maj-lön? Får utbetalt 27, men lönerna är nog redan körda. Ska KF ha dem eller har jag rätt till dem?
Du bör få tillbaka från KFM om det hinner dras. Jag fick själv inledande 22 maj-17 o lön den 27/5. Det hann dras till KFM men jag fick igen den summan inom en vecka.
 

emili85

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
21 Maj 2024
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
20
Poäng
101
Du bör få tillbaka från KFM om det hinner dras. Jag fick själv inledande 22 maj-17 o lön den 27/5. Det hann dras till KFM men jag fick igen den summan inom en vecka.
Okej, hade inte väntat mig att jag hade rätt till dem, men det låter ju lovade. Det sker automatiskt då? Inget jag behöver göra?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp